Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu

Afrika

Door: Francois

25 December 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag is het 1e Kerstdag, lekker warm hier, 25 graden dus wel uit te houden, straks ga ik naar de Kerst lunch bij de Hollandse gemeenschap hier, daar ben ik uitgenodigd, dus zien hoe het daar gaat. Heb heerlijk geluncht met die Afrikaanse kennissen was erg lekker, voor de avond weer uitgenodigd om wat te komen drinken.
Dus vanavond op bezoek bij die aardige Afrikaners, het leek wel of ik in Nederland was in de 80 er jaren, de tv aan met het programma kerstfeest op de Dam, met allerlei Nederlandse artiesten Trijntje Oosterhuis en Jim Bakkum niet mijn favorieten, maar toch wel een gezellige Kerst.
Morgen ga ik met hun een rit maken naar een baai hier, en gaan we ergens picknicken, je wordt hier als Nederlander wel verwend. Dus tot morgen dan.