Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu

Afrika

Door: Francois

Blijf op de hoogte en volg

27 December 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het weer wordt beter hier wat warmer, dus geen klagen, vandaag ga ik het een en ander regelen voor mijn rond reis met de auto, hotel in Kaapstad reserveren, zodat ik na de rond reis over de tuinroute, daar kan overnachten en vanuit daar verdere tripjes ga maken.
Eerst straks nar de Samsung store om een klepje te laten vervangen van mijn mobieltje, dat is losgelaten, dat is het probleem met de S5 van Samsung, in Nederland vervangen ze dat gratis, ben benieuwd hoe dat hier gaat. nou een klepje vervangen kan je schudden hier in de Samsung winkel, ze willen je naar Johannesburg sturen, want daar schijnt het wel te kunnen gedaan worden.
Wacht wel tot ik weer terug ben in Nederland. het verkeer hier is links, dus moet je extra alert zijn op de weg, nou zijn wij overal stoplichten gewend, maar hier op moeilijke kruisingen staan stop borden, verplicht stoppen dus, even kijken dan weer rijden, is ook een manier natuurlijk, ook passeren hier auto,s die over de droge middenberm rijden over het gras dus, om bij een stop licht wat dan komt weer in te voegen, tja je stat er van te kijken het schijnt dat die Afrikaners dat gewoon vinden. Ook de straat verlichting bij de Afrikaanse wijken staat dag en nacht aan. zodat ze de leidingen / kabels niet kunnen jatten, ja een vreemd land hier. Er worden hier ook brugleuningen afgezaagd en putdeksel gejat voor oud ijzer, manier van leven hier.
Ik ben door mijn nieuwe Afrikaanse kennissen gevraagd om kroketten te maken, dus heb ik nu een pan ragout gemaakt om morgen kroketten te rollen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Nov. 2016
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 7186

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 15 Januari 2017

Philippines, Malaysia, Australia, Zuid Afrika

18 December 2016 - 15 Januari 2017

Africa

21 December 2016 - 21 December 2016

21/12/16

Landen bezocht: