Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu

Cape Town

Door: Francois

Blijf op de hoogte en volg

06 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Cape Town 06-01-2017 Van Jeffreysbay naar Cape Town rijden viel wel mee, het was erg druk op de weg, maar mijn navigator werkt nu weer perfect nadat ik even naar de winkel was terug geweest, dus kwam zonder problemen bij het hotel in het centrum van de stad. Cape Town is very big, er is nog maar weinig herkenbaar, was vanmiddag naar de Fisherman wharf, daar herkende ik wel een paar punten, maar er is vreselijk veel veranderd, het is een mooie stad geworden, maar met veel bedelaars, maar ik versta ze niet zeg ik. En loop door, wel treurig hoe ze erbij lopen, geen kleding aan hun lijf. erger dan in Amsterdam. De Fisherman wharf is mooi, met veel eet tentjes maar behoorlijk duur, Morgen ga ik de stad verder verkennen, ga nu even bij komen volgens mijn mobieltje heb ik 8 km gelopen, goed voor de lijn en conditie moet je maar denken. Het stormt alleen verschrikkelijk het is echt continu wind en erg hard, maar niet echt koud lekker fris. Had vanmiddag nog even contact mat Katherine via whatsap ze gaat nu eerst naar Canberra, voor 2 dagen daarna naar Melbourne, en daarna terug naar Nederland, Josephine is vandaag vertrokken, kon niemand bereiken in de Philippines, ik bel haar zondag wel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Nov. 2016
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 7190

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 15 Januari 2017

Philippines, Malaysia, Australia, Zuid Afrika

18 December 2016 - 15 Januari 2017

Africa

21 December 2016 - 21 December 2016

21/12/16

Landen bezocht: