Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu Kaapstad - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu

Kaapstad

Door: Francois

Blijf op de hoogte en volg

22 December 2016 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Tja erg veel zwarte mensen en smerige wijken, waar je snel langs moet rijden.
Voor de rest is alles goedkoop hier, benzine kost € 0.80 ongeveer.
Uit eten is ook voor een paar centen. kop koffie 1.10 cappuccino dan,
want gewone koffie kan je gewoon door blijven drinken,
wordt gratis bijgevuld, water aan tafel is dus ook gratis.
Maar zou hier niet willen wonen het is prachtig mooi land hier maar de spanningen voel je gewoon.
Die zwarten blijven je toch scheef aan kijken,
maar goed daar sta ik ver boven, ik rij lekker in mijn autootje, gewoon links door rijden is even wennen, maar ze doen het allemaal hier, dus volg je de meute., morgen ga ik een andere route rijden en na de Kerst ga ik de Tuinen route volgen door de wijn gebieden. Nu is het vreselijk druk op de weg, Kerst vakantie voor iedereen hier de scholen zijn dicht en iedereen gaat naar familie en terug naar Zimbabwe. Mijn guesthouse is in Somerset het heet Le Bay niet verkeerd hoor erg simpel en met ontbijt en wifi, de rest van de dag ben i toch weg on route, dus alleen slapen en ontbijt voor zeer goedkoop. vlak bij het strand van Somerset west,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Nov. 2016
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 7193

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 15 Januari 2017

Philippines, Malaysia, Australia, Zuid Afrika

18 December 2016 - 15 Januari 2017

Africa

21 December 2016 - 21 December 2016

21/12/16

Landen bezocht: