Knysna - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu Knysna - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu

Knysna

Door: Francois

Blijf op de hoogte en volg

03 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanochtend vertrokken uit Mossel Bay na een zeer goed ontbijt in het Ocean hotel waar ik verbleef deze nacht. Via George naar Knysna gereden, het was wat regenachtig en vrij druk op de weg, logisch het is vakantie tijd, maar ja weet dat eens, na veel moeite uiteindelijk een B&B gevonden via de tourist info alhier, alleen een tweepersoons kamer beschikbaar, dus voor een dubbele kamer dus ook dubbel betalen, maar ja het is nog steeds een koopje, vergeleken bij de hotels die wij; Josephine, Katherine anders gebruikten. als we op vakantie waren
Morgen ga ik naar de olifanten kraal op 24 km afstand, moet erg leuk zijn ik zie het wel, vandaag dus wezen shoppen hier zijn erg grote malls met parkeer garages. Hier is toch wel anders parkeren met dat linkse verkeer, onze rechtse manier van rijden is erg lastig in een links rijdende omgeving. Maar goed heb eindelijk wat "snow bowls" gevonden voor Josephine haar verzameling, ze hebben ze bijna niet hier, dus zal ik verder maar gaan zoeken in de volgende plaatsen, die ik nog aan doe, ik denk dat in Kaapstad de sortering groter zal zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Nov. 2016
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 7195

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 15 Januari 2017

Philippines, Malaysia, Australia, Zuid Afrika

18 December 2016 - 15 Januari 2017

Africa

21 December 2016 - 21 December 2016

21/12/16

Landen bezocht: