Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Francois2017 - WaarBenJij.nu

Cape Town

Door: Francois

Blijf op de hoogte en volg

10 Januari 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

10-01-2017 Vanochtend is de huurauto opgehaald met alle foto's van de schade en politie rapporten en de rapporten va de security man van de Somerset mall in Stellenbosch waar het zich heeft voorgedaan, hopelijk loopt het goed af en kost het niet mijn no claim uiteindelijk reed een ander achteruit tegen mijn auto aan.
Daarna Kaapstad wezen verkennen wat ik me nog ervan kan herinneren, zo lange tijd geleden dat ik hier voor het laatst was, maar er zijn herkenbare punten die ik nog herinner, het is hier altijd gezellig druk met artiesten op straat met hele leuke muziek modern en Afrikaans natuurlijk, sta ik rustig te filmen loopt er een dame vol tegen mij aan terwijl ik stil stond camera op de grond kapot natuurlijk, en dat mens snel doorlopen, wat kan je doen, er achteraan hollen, en bonje maken, de camera maar opgepakt en bekeken ja hoor werkt dus niet meer, op naar een camera shop, die kijken nu of ze het kunnen repareren, anders zal ik toch wat anders moeten kopen, het gaat wel lekker met mijn spullen eerst de navigator, werk wel weer, gisteren mijn mobieltje die nu weer werkt, nu mijn camera, wat is het volgende wat nog op mijn pad komt, maakt het wel weer spannend, ik las in de krant dat in Istanboel 1 meter sneeuw op het vliegveld ligt en de reizigers al 2 dagen vast zitten, te wachten dat er weer opgestegen kan worden, dus heb ik maar even gebeld naar de reisorganisator of er een alternatief voor me is, want om op vliegveld in Istanboel een paar dagen te wachten is niet prettig, Afwachten maar, ik ga nu mijn camera halen kijken of hij gerepareerd is

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 28 Nov. 2016
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 7209

Voorgaande reizen:

20 December 2016 - 15 Januari 2017

Philippines, Malaysia, Australia, Zuid Afrika

18 December 2016 - 15 Januari 2017

Africa

21 December 2016 - 21 December 2016

21/12/16

Landen bezocht: